Bullbak och grillning

                                            

Det har blivit lite dåligt med pluggande idag, men däremot har jag bakat brödbullar och det är ju inte helt fel heller...=)
Jag ska strax iväg på grillkväll hos AnnaMaria och hennes korridorare, man får ju passa på nu när det är så härligt väder! Fixade potatissallad tidigare och Katta tar med sig älgkött att grilla, ska bli spännande att se hur det smakar grillat. Det blir nog kalas! =) Det blir nog en lugn kväll, jag har inte tid att sova bort morgondagen, måste bara plugga!

Kommentarer
Postat av: Camilla

De ser väldigt goda ut....och jag kan slå vad om att pluggande går grymt sakta imorn tror du att jag får rätt?

2009-04-17 @ 21:07:17
Postat av: emelie

SV Camilla: De var goda, jag har precis provsmakat dem..=)

Du får säkerligen rätt, det är inget skoj att sitta och plugga när det är helg och solen skiner...

2009-04-18 @ 10:08:04
Postat av: Camilla

Hihi jag visste att jag skulle få rätt bara för att jag vet hur jag skulle göra och så mycket pluggande skulle det inte bli och jag antar att du är precis som jag....hihi ;)

2009-04-19 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0