Det är över nu...

På kvällspromenad hemma i Småland.

Nu har jag lämnat Lund. Tillbringar denna veckan hos föräldrarna i Småland innan det blir flytt till Halmstad och sommarjobb. Som sjuksköterska. Jag är verkligen färdigpluggad nu, nu är det dags att börja jobba på riktigt. Skrämmande! Och spännande! Jag har bara varit i Småland sedan måndags kväll, men jag har redan drabbats flera gånger av en intensiv längtan efter att sätta mig på första tåget tillbaka till Lund. Jag älskar studentlivet i Lund, hur fasen ska jag klara mig utan det?! Och alla kompisarna! Herregud. Fast å andra sidan - hur nice kommer det inte att bli att bo i Halmstad hela sommaren?! Det är inte mycket som slår sommarhalmstad! Det blir säkert bra.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0