Vem behöver ett tak, det är ju snart vår?!

Den där takläckan, den höll liksom fortfarande på att läcka i morse när jag vaknade, så jag ringde till gubben som var här igår. Han svarade att det var en jädra massa tak som läckte just nu, men att han skulle ta med ett gäng kunniga och "komma bort så småningom". Nu är jag hemma från skolan igen och mitt tak har tyvärr inte läkt på något magiskt sätt. Faktum är att det droppar ganska mycket mer och det har tillkommit en något oroväckande spricka... Nu befarar jag att taket kommer att rasa in. Det hade inte varit så lyckat eftersom jag har en hel del grejer på en väldigt liten yta, ramlar taket ner så kommer jag troligtvis inte ha en enda hel pryl. Men what the heck, så länge det inte rasar ner när jag ligger och sover, och kapar av mina ben så får jag väl vara nöjd..! Kanske skulle sova i badrummet inatt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0