En heldag med la familia

Bildkälla

Igår var jag mer eller mindre död, men jag hade himla trevligt i lördags! Jag lyckades vinna en omgång bowling (och förlora tre...), skönt att vi är usla bowlare alla fyra. Svägerskan lyckades dock få högst poäng så hon blev 200 spänn rikare (satsade en femtiolapp var som motivation, det var så mycket jag hade råd med). Idag har jag (fortfarande) träningsvärk i högerarmen (och i ena höften av någon underlig anledning)...
Vi åkte på en liten utflykt till Svågertorp också innan det blev förfest hos kusinen i Malmö. Lirade Rock Band (jag är riktigt pinsamt dålig på trummor!) och hade tävling i att gissa intron till filmer och tv-serier. Framåt natten blev det utgång på KB och en massa fuldans. En jätterolig dag, min familj är för jäkla härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0