Too much information, ladies..!

Under de senaste månaderna har det ramlat in mängder med graviditetsuppdateringar på min facebook. När fasen blev jag så gammal att hälften av tjejerna jag växte upp med är gravida?! Att de via en statusuppdatering på Facebook berättar att de har fött barn är bara roligt, men däremot är det galet enformigt fram tills dess! Det hade varit skönt med lite färre inlägg i stil med: "åh, vad jag mår illa!", "hjälp, vad bebben sparkar i magen", "usch, vilka hemska foglossningar jag har" o.s.v. Och faktiskt, jag skiter helhjärtat i om du har "ont i livmoderhalstappen"  (även om jag blir lite nyfiken på hur det känns)..!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

hahahahahahahhah :D jag blir lite rädd för hur ingående folk blir i sin beskrivning. tycker att det är direkt obehagligt.



sv: ja, det var jättebra. hade nog inte kommit på det själv, så tack! :)



(synd bara att jag äcklas av mig själv)

2010-10-21 @ 21:12:04
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0