Utmaning

Tio första:
Första bästa kompis:
Roosan, som mamma kallar henne (eftersom vi var tre Emelie i gänget)
Första bil: Yet to come...
Första kärlek: Han kom i dagisåldern eller så
Första husdjur: Har bara haft fyra akvariefiskar; Felix, Felicia, Zingo och Jambolaj
Första semester: Inte en aning, men på första utlandssemestern (förutom Öresundsfärjan tur-retur) bilade jag till Frankrike med mamma och pappa. En helt underbar resa!
Första jobb: Sommarjobb på ICA Nära
Första köpta skiva: Absolute Dance eller Music nånting
Första riktiga kärlek: Jaa, vill inte nämna några namn, men snygg var han i alla fall...;)
Första piercing: Förutom i öronen, så naveln
Första konsert: Friends. Födelsedagspresent till en vän, så jag var mer där som sällskap (till mitt försvar...)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken:
Delade en flaska Ecologica-vin i onsdags
Senaste bilfärd: Eh, jag cyklar ju som typ alla andra Lundastudenter... Men mamma och pappa var ju nere förra helgen så då åkte jag faktiskt bil till centrum
Senaste film du såg: Hrrm... Törnrosa...
Senaste ringda telefonsamtal: Till Katta, för att tajma dagens karnevalsbesök
Senste bubbelbadet: Jag har (ofrivilligt) missat hela den där bubbelbadsgrejen, jag har faktiskt aldrig badat badkar!
Senaste spelade CD: Spotify is the shit!
Senaste kyss: Senste dejten...
Senaste gången du grät: Öh? Jag skrattade så jag grät under middagen med Katta och Andreas, räknas det..?
Senaste måltiden: Spaghetti och köttfärssås (storkok som räcker under hela karnevalshelgen)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nope
Blivit arresterad: Verkligen inte!
Blivit kär vid första ögonkastet: Kär och kär... Crush, absolut!
Fastnat med blicken i någons urringning: Japp
Fått ditt hjärta krossat: Mm
Sagt att du älskar någon utan att du menat det: Nej, det är inget uttryck jag brukar slänga mig med direkt...
Haft ett one night stand: Yes
Busringt till någon: Så klart, det har väl alla?

Sex saker du har gjort idag:
1. Kollat på spex
2. Ätit glass
3. Fått en mms-ros
4. Druckit Karnevaten
5. Bränt mig
6. Gått vilse

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Mina randiga raggsockar (tack mamma!)
2. Min kamera
3. Kaktusen jag fick av mormor för aslänge sen
4. Min stora sköna säng
5. Mitt första gosedjur Rasmus

Fyra personer du kan berätta allt för: Fyra?! Jag har flera som jag kan berätta nästan allt för, men ALLT kan jag bara berätta för två; Camilla och Katta.

Tre val:
Blått eller rött?
Rött definitivt
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad (Fast helst båda. Samtidigt.)

Två saker att göra innan du dör:
1. Hoppa fallskärm
2. Bada bubbelbad...

En sak du ångrar:
Här ångras minsann ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0