Schysst avslutning på helgen!


Okej, tillbaka i skolan igen. Ny kurs, slutspurten innan sommaren!

Igår var jag och Andreas och kollade på Alice i Underlandet 3D-bio. Min första 3D-film! Det var ju coolt och så, men inte riktigt lika coolt som jag hade hoppats. Jag vill ju liksom ha saker kastade i ansiktet på mig och monster som nästan käkar upp mig (eller ja, inte på riktigt då...), och det var det ju inte så mycket av. Fast visst, kul i alla fall!:) Efter det gick vi och tog en öl på puben och hade det allmänt trevligt. (Stackars tjej som satt jämte och försökte plugga, hon måste blivit ruggigt irriterad på att lyssna på våra sjuka konversationer i flera timmar...Det hade jag blivit.) Härligt med studentlivet, kunna sitta och pimpla öl till midnatt en söndagskväll! Gotta love it!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0