Laddar energi tills ikväll

(Har man kalas när det regnar ute så får man hålla till godo med vad som finns hemma...)

Idag har jag bara latat mig. Och jag tycker det är helt och hållet försvarbart när det pissregnar ute. Faktiskt. Ja, också då att jag faktiskt är ledig... Ikväll blir det 25-årspartaj hos kussen i Malmö, blir nog en bra lördagkväll! Jag känner nog ungefär ingen som ska dit (utom födelsedagsbarnet himself förstås), så jag tänkte dra med ett par av tjejerna i gänget. Fast jag har märkt att det inte är så lätt att få tag på nån just nu, folk tenderar att åka hem och hälsa på familjen när det är långhelg (onödigt tycker jag, det är ju sommarlov snart...). Äh, skit samma..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0