Ibland är jag så duktig att jag blir helt imponerad...


Mycket trevlig kväll igår! Det blev en flaska bubbel, ska det firas så ska det! I morse var jag uppe tidigt (med tanke på att jag inte gick och la mig förrän halv fyra och att det dessutom är ledig dag...), och har satsat stenhårt; strukit, städat onormalt (för mig) noga eftersom mamma och pappa kommer hit imorgon, rensat i garderoben och burit ut en mängd annan skit till förrådet. Jag hade liksom ett "förråd" under sängen och nu när jag fick tummen ur och flyttade allt till det faktiska förrådet, så fanns det en massa spännande saker där... Jag tror aldrig jag har sett så stora dammråttor i hela mitt liv, det var mer som dammkatter liksom. Vem vet vad som mer bodde där under..? Huga.

Nu har jag tagit en välbehövlig dusch innan Andreas kommer bort för ett kalopskok. Jäklar vad gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0