Studentlivet i ett nötskal...;)


Nu har jag varit hos cykelfixarna och lämnat in min gamla trotjänare. De skrattade lite åt honom (min cykel är en hane...), för att kedjan var så rostig att den var oböjbar. Det går inte att cykla med en oböjbar kedja. Dessutom var dreven (det är de där grejerna med taggar på som kedjan sitter fast på, lärde jag mig) också kassa. Efter lite pillande kom de fram till att jag nog behöver byta ut alltihop, växelsnörerna (kan möjligtvis heta något annat) också. Väldigt trevliga cykelfixare och jag ska få hämta cykeln redan på onsdag, men det kommer att tära hårt på min budget. Dessutom sprack min dataväska idag, men eftersom jag hellre har en cykel än en dataväska, så kommer jag i fortsättningen att bära min laptop i en Willys-kasse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0