Nu är våren här på riktigt!:P


Kursen avslutad och brorsan uppvaknad och vid gott mod! Jag har en härlig helg framför mig! Igår kväll var jag på tjejmiddag hos Helene, med påskpyssel och påskmat. Jättemysigt!:) Idag har jag strosat runt på stan en stund, shoppade ett par tunikor och bara njöt av det underbara vårvädret! Ikväll blir det middag på Italia, kolla på Toddyspexarna och nationsfesta. Vi ska ha så jäkla skoj!:P Känns som att det var ett tag sen nu man hittade på något riktigt roligt, så det här ska bli hur härligt som helst!
Igår ringde jag till min handledare på praktiken som börjar nästa vecka, för att kolla när jag skulle komma på måndag. Det visade sig att de skulle ha nån personaldag typ, och på tisdag har vi introduktionsdag i skolan, så jag behöver inte börja förrän på onsdag. Känns riktigt soft! Jag kan behöva ha måndagen till att bara slappa och göra ingenting... Japp, just nu känns allting väldigt bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0