Gör mig redo för sommaren...



De ringde idag från lasarettet, och berättade att jag fick sommarjobbet där! Jäkligt gött!:) Framför allt så är det väldans skönt att ha hela sommarjobbsgrejen avklarad, nu behöver jag inte fundera över det mera. Jag vet dock inte vilken avdelning det blir på, men det spelar inte så stor roll...

Snart ska jag iväg på ett stepstyrka-pass med Katta, kan bli spännande, det var evigheter sen jag tränade nu! Men nu jäklar är det dags att komma igång! Lite surt dock att min cykel har havererat, så det blir en salig massa promenerande, och det hade varit väldigt skönt att slippa gå till Gerdahallen. Fast det funkar såhär med.:)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Grattis till sommarjobbet! Kram Kikan

2010-03-16 @ 20:09:57
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0