Alldeles matt

NU äntligen är jag tillbaka i Lund igen! Åkte hem till mina föräldrar förra fredagen för att hälsa på brorsan på sjukhus (stackaren!) och gå på anställningsintervju för ett sommarjobb. Tanken var att jag skulle tillbaka till Lund i måndags, men på söndag kväll blev jag attackerad av vinterkräksjukan. Inte att rekommendera. Jag är rätt säker på att jag aldrig har spytt så mycket i hela mitt liv! Tvi vale. Men idag har jag i alla fall varit i skolan igen! Och det kändes riktigt riktigt skönt, trots den brutalt tråkiga kursen..! Dock måste jag åka hem till Småland imorgon igen, eftersom jag blev tvungen att skjuta fram intervjun och ska nu ha den denna måndagen istället. Ganska drygt faktiskt. Inte för att jag inte tycker om att komma hemhem, för det gör jag verkligen, men i lagom mängder... Fast den här helgen ska jag passa på att umgås med Camilla också. Min kära vän kommer nämligen också att komma hem en runda, från Stockholm, och det ska bli superhärligt att träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0