Nu kommer jag ihåg hur dödens tråkigt det är att tentaplugga...

Det är juni. Hur gick det till? Jag är helt förbluffad, vart tog april och maj vägen? Och på torsdag har jag min sista tenta (och första sen förra terminen) innan sommaren och jag har fortfarande inte lyckats lista ut vad den handlar om... Jag tror att de sista tentorna innan sommaren har en förbannelse över sig, man är liksom dömd att kugga. Jag kan klara varenda tenta hela året, men så kommer vårterminens avslutande tenta och det är kört. Underligt det där. Fast what the heck, i år kanske det går bättre..!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, tänk att det redan är juni. Jag vill att sommaren ska gå sakta =)

2010-06-01 @ 19:53:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0