Underbara sena sommarkvällar!

Härlig dag! Åkte till havet och badade och solade med mamma. Det är helt klart semester när man ligger på en varm sandstrand och dåsar!:) Riktigt soft!

Igår kväll lullade jag och en kompis runt i skogen och badade fötterna i en sjö (en aning för kallt för ett riktigt dopp). Det är så mysigt att spatsera omkring barfota på skogsstigar (tills man skär upp tån på en trädrot och nästan svimmar av åsynen av blodet som rinner ur en...)! Det får nog bli en skogstältning snart, med inkluderat nattbad. Älskar landet på sommaren! (Ni kanske undrar hur det ska gå för mig som sjuksköterska när jag mår dåligt av att se blod, men då kan jag berätta att det fina i kråksången är att det bara gäller mitt eget blod, andras blod har jag inget emot...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0