Kan bli ett långt kvällspass på jobbet idag...

Jag blev väckt jobbigt många gånger inatt och på min välbehövliga sovmorgon. Det började med grannens tonåring som körde moppe (först vaknade jag när han körde iväg och sen en gång till när han kom hem igen...), sen skrek en fasan (Sveriges vidrigaste fågelläte), sen flög en geting stor som en talgoxe in i mitt rum. Sen var klockan halv sex och mamma och pappa steg upp och eftersom jag sover jämte köket, så vaknar jag alltid då. När de gick till jobbet halv sju så somnade jag om, men sen blev jag väckt igen vid halv åtta när någon annan arbetssam människa bestämde sig för att börja banka på plåt. Då gav jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0