Here we go again...:)

Hemma efter ett kvällspass på sjukhuset. Sommarvärmen håller i och jag njuter massvis! Nu jobbar jag bara helgen också sen är jag ledig i två hela veckor, innan jag jobbar de sista två sommarjobbsveckorna. Päronen är iväg i ett par dagar nu, så nu blir det lite ensamtid för min del. Eller ja, ensam och ensam, jag kommer ju träffa kompisar och folk på jobbet, men lite ff i alla fall... Jag kan ärligt säga att jag inte fattar vart den här sommaren har tagit vägen. Herregud, vad fort det har gått! Jag har varit uppbokad ungefär varenda dag (och det funkar finfint för mig, det är precis så jag vill ha det)..! Det har blivit en jäkla massa bad och utflykter hit och dit. Underbara sommar!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0