Brist på sysslesättning...:)

HAR DU ?..
Folköl i kylen:
Nä, öl är inte min cup of tea, så att säga…

Något husdjur: Nope, om man inte räknar dammråttorna (standardsvar)
Någon favoriträtt:
Äh, älskar så väldigt många maträtter! Julkorv kommer högt upp på listan dock. Och jordgubbar, men det kanske inte räknas som en rätt..?
Någon flick/pojkvän:
Näpp, en riktig kvinna reder sig själv…;)
Puder på dig:
Nähä du tack, inte på sommaren (om det inte vankas fest vill säga)..!
Några framtidsplaner:
Road trip till Stockholm imorgon! Annars står väl examen nästa år i centrum. Efter det är det bara ett svart hål…
Någon sjukdom:
Nädå, frisk som en nötkärna!
Gymkort:
Inte just nu över sommaren, men under terminerna har jag kort på Gerdahallen.

Några kärleksproblem: Åh gud ja! Alltid…
En homosexuell kompis:
Inte vad jag vet.

Duschat idag: Det blir ikväll.
Någon kompis som snarkar:
Oja!
Någon vän som spelar i ett band:
Nej, tyvärr.
Några MVG:n:
Ja ett fåtal; i engelska A, datakunskap A och projektarbetet. Det var nog allt.
Någon som förstår dig:
Jadå, Camilla och Katta till exempel. Och mamma när det verkligen gäller.
Tuff kompis som kan försvara dig:
Jag tror nog att flera av mina kompisar hade ställt upp.
Något beroende:
Inte direkt… Skulle vara saltlakrits då. Och How I Met Your Mother
Fikat idag: Absolut! Det bästa på hela dan!J Fika rocks!
Nagellack:
Härligt rött på tårna, nagellack på fingrarna är otillåtet när man jobbar på sjukhuset.
Någon vän som bor i ett annat land:
Ingen nära vän.

VEM ?..
Avskyr du:
Jag avskyr inte människor. Eller jo förresten en; Tracy, min ena chef på hotellet jag jobbade på i Skottland. Hon var en himla hagga.

Hånar du: Sånt sysslar inte jag med. Inte medvetet i alla fall.
Delar du mest minnen med: Emelie Olsson, tror jag. Eller är det kanske Camilla? (Förutom familjen då förstås.)
Längtar du mest efter: För tillfället; morgondagen, ska bli jäkla roligt!
Stör du dig på: Folk som ser ner på andra människor och snackar en jävla massa skit.
Gosar du med: Min brorson... ;) Gos är bra.
Lagar mat: Nu; mamma eller pappa, annars; jag.
Diskar: Nu; diskmaskinen, annars; jag.
Tror att den är någon: Öhh..?

VILKEN ?..
Tidning läser du: Smålänningen när jag är i Småland (fast inte speciellt noga, mest serierna och horoskopen), Cosmopolitan när mamma har köpt den åt mig (jag lägger inte mina få slantar på tidningar).
Buss åker du oftast: 4:an, till och från stan och Vildanden i Lund.
Frisyr har du: Risigt… Halvlångt, sidbena, snedlugg, utväxt (mörkbrunt med blonda slingor). Den bokade klipptiden närmar sig som tur är.
Dag fyller du år: 22 januari, en lördag nästa år (en bra dag att fylla 25 på!).
Årstid föredrar du: Våren. Fast jag diggar alla årstider, just nu längtar jag efter sol och värme igen.
Stad är du uppväxt i: Ingen alls, bara en liten by.

VAD ?..
Gör du nu:
Skriver det här och funderar på vad jag ska käka till kvällsmat.
Gör dig till en bra människa: Jag är supersnäll och omtänksam, och väldigt lyhörd. Jag gör mitt bästa för att inte behandla någon illa.
Gör dig till en dålig människa: Ibland gör jag saker utan att tänka på konsekvenserna, och då kan man såra någon utan att inse det förrän det är för sent.
Vill du arbeta med: Sjuksköterska är ett alternativ, men det finns massvis av jobb jag skulle kunna tänka mig! Men jag känner mig helt säker på att jag har valt rätt!
Är roligast just nu: Att träffa Camilla och andra kompisar man inte sett på länge. Och härliga sommarflirter;)
Har du på dig nu: Blå klänning och rosa strumpor (det blev kallt om fötterna).
Har du för smink idag: Mascara, enbart (det är ju sommar).
Äger du för skor: För många för att rabbla upp här. Just nu används ballerinaskorna, gladiatorsandalerna och flipflopen mest.
Har du för storlek i skor: 37-38.
Läser du för bok: Dödgrävarens dotter av Joyce Carol Oates.
Ska du göra nu: Fixa mat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoho! Jag fyller år dan innan dig, det är en fredag, kan det bli bättre? =D

2010-08-02 @ 22:36:33
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0