I husmorstagen

Jag är inne på min andra vecka på praktiken nu, ska vara fyra veckor på en vårdcentral och en vecka på en barnmorskemottagning. Jag trivs hur bra som helst än så länge! Idag är jag dock ledig och det känns ändå väldigt skönt, speciellt med tanke på den begynnande snöstormen... Hoppas verkligen att den försvinner tills imorgon! Egentligen hade jag tänkt gå och träna idag, men jag känner mig lite halvrisig, så det blir inte så. Också är det ju det där med snön med... Inte precis så att man känner sig supersugen på en cykeltur. Istället blir det en lugn dag hemma, med lite småplock. Har precis satt in en brödlimpa i ugnen, nytt recept, så det ska bli kul att se hur det smakar! Jag har siktat in mig på nybakat bröd till kvällsmat, så jag hoppas verkligen att det hyfsat ätbart. Tur att jag inte är kräsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0