Trevligt att de tänker på mig..!

Min chef från förra årets sommarjobb ringde för en liten stund sedan och erbjöd mig ett jobb även denna sommaren. Känns skönt att veta att man har det alternativet, även om jag tänker kolla läget på andra ställen innan jag bestämmer mig. Inte för att jag inte trivdes där, det var det bästa jobbet jag har haft (hittills...), men jag vill ju gärna vidga mina vyer lite, så att säga. Lära mig nya saker liksom. I vilket fall som helst så tänker jag skjuta upp dilemmat ett par veckor eller så, ska klara av praktiken och allt som hör därtill först bara...

Ikväll ska jag hänga med Katta, laga god mat och bara snacka skit! Nu har vi inte träffats IRL på typ ett halvår och i lördags hann vi inte med så mycket tjejsnack, så vi har massor att ta igen..!=P Ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0