En kväll med tjejerna

Fick gå hem från praktiken redan vid lunch idag, sjukt skönt! Ändå inget nytt på eftermiddagen, så de tyckte inte jag behövde stanna kvar om jag inte kände för det. Det gjorde jag inte. Nu räcker det med nakna kvinnor för min del.
Ikväll blir det bio med ett par kompisar, just nu lutar det åt Farsan, men man vet aldrig vad som händer... Egentligen skulle vi vilja se Valentine's Day, men tjejerna är singlar och kände sig inte så sugna på en romantisk film såhär precis innan Alla Hjärtans Dag... Jag har nog aldrig förstått mig på det där med Alla Hjärtans Dags-ångest, poängen är väl att man ska tillbringa den med någon man tycker om. Spelar roll om det är en pojkvän, kompis eller familjen. Men det är jag det...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0