Saker jag inte vill lägga pengar på:...

Om sisådär ett halvår kommer jag att flytta från min studentlya i Lund och förhoppningsvis få ett jobb, som ger lite mer slantar i kassan än vad CSN gör (inte så mycket mer dock, jag har ju trots allt valt att plugga till sjuksköterska...). Då kommer jag att nog bli tvungen att börja byta ut mina elektronikprylar. De har varit halvdöda de senaste åren eller så... Datorn stendör sådär en gång i månaden och däremellan får den frispel och hittar på alla möjliga underliga saker (spänning i vardagen förvisso..!), stereon har bara en fungerande högtalare, den enda knappen som funkar på dvd:n är play (visserligen den viktigaste, men ändå smått irriterande) och tv:n tillverkades någon gång i forntiden och tar ungefär lika stor plats som sängen. Mobilen kraschade för ett par veckor sedan, men brorsan bidrog med en annan som han hade liggande hemma. Jag tvivlar dock på att han har en dvd-spelare, stereo, tv och laptop som ligger och skräpar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0