Jag pratar i alla fall inte i sömnen

Ibland får jag en känsla av att min fantasi inte riktigt får utlopp i skolan under dagarna och därför måste ta igen det på natten. Jag drömmer väldigt ofta väldigt underliga drömmar. Igår natt var det till exempel en rysk maffia maskerade som ett filmteam som försökte få mig att spela stjärnrollen i en porrfilm (vilket jag inte kände mig så himla pepp på...), inatt var det en sjukt kaxig och otrevlig backhoppare som hojtade "I'm invincible!" till en tv-reporter innan han skulle vara kusk i ett travlopp. Det slutade med att han försökte fuska, nästan kapade av benet på ett hjul och reportern undrade (väldans hånande) "hur invincible känner du dig nu..?!". Också den där gången när jag blev jagad genom ett gammalt slott av en förvuxen Musse Pigg med en gigantisk köttkniv. 

Ja, alltså, jag är faktiskt inte sjuk i huvudet. Inte egentligen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Drömmar kan verkligen vara underliga.

2010-12-19 @ 22:16:27
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0