Suck, pust och stön..!


Jag tycker verkligen att det är sjukt oinspirerande att sitta ensam och skriva ett arbete! Normalt sett älskar jag att lära mig nya saker och jag är pepp på det mesta som är nytt, men jag tråkas ihjäl av att sitta här och leta information och skriva alldeles själv! Det spelar inte ens någon roll att det är ett intressant ämne (samband mellan narkotikamissbruk och ADHD), jag bara fastnar hela tiden av ren tristess. Så himla frustrerande. Jag måste som sagt få arbetet klart idag, och det kommer jag att få (det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt...), men det blir fan inte roligt..! Okej, nu har jag gnällt färdigt.

Kommentarer
Postat av: Tone

Vet precis hur du känner, att plugga är lite "ensamt" ibland.

2010-04-23 @ 15:00:10
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0