Ledig hela helgen!:P


Underbara fredagar! Gotta love 'em! Idag var jag på studiedag på en annan avdelning, med en annan typ av behandling för missbrukare. Hade båda sina bra och dåliga sidor... Helt klart skoj att se något nytt och dessutom fick jag sällskap av en kursare till mig. Också fick vi gå hem ett par timmar tidigare.:) Nackdelen var att det inte fanns mer att göra där än på min vanliga avdelning och där fanns dessutom inga tidningar att läsa och de hade inget pingisbord... Men i alla fall; roligt med nytt!:)

När jag kom hem väntade en bröllopsinbjudan på mig, min kusin ska nämligen gifta sig i augusti. Mitt livs första bröllopsinbjudan! Jag har aldrig varit på bröllop, så det ser jag fram emot! Så spännande!:P (Också är det alltid roligt att klä upp sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0