Kulturell på jobbet

Praktik hela helgen. I eftermiddags var vi på utflykt, ett par timmar på Kulturen. Jag har aldrig varit där innan, så det var skoj! Väldigt mysigt att bara spatsera omkring och titta på de gamla husen och en massa utställningar. Har tänkt gå dit flera gånger tidigare, men det har liksom inte blivit av (med andra ord ännu en sak under den här praktiken jag kan bocka av på mitt livs to do-list..!).:)  

Min brorsa fyller 30 idag. Ibland känns det väldigt bra att vara yngst..! Fast han har hunnit med en hel del i sitt liv so far, jag hoppas att jag också har det när jag fyller 30... Har gott om tid på mig!;) Btw, så läste jag nånstans att den tionde april är den vanligaste födelsedagen i Sverige. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0