Ganska sliten...

Hemma i Lund igen efter några dagar med familjen i Småland. Jag ska iväg på praktik om en stund, kvällspass idag, och det känns ganska motigt måste jag säga. Trött som fan idag! Jobbigt att man alltid blir ännu tröttare två dagar efter man har festat... Men det får det vara värt, vi har riktigt skoj i lördags! Förfest med beer pong, SingStar och en massa skitsnack och sen nattklubbspremiär (med gratis inträde, wohoo!). Trevligt, trevligt! Igår fick jag, min brorsa och min kusin skjuts ner till Skåne av mamma och pappa, väldans lyxigt!:) Brorsan fick ett hemmabio-system i 30-årspresent, så igår blev det filmkväll och tacos.
Denna veckan är jag inte ledig en enda dag. Praktik sex dagar och en heldag i skolan. Funderar på att be om ledigt en dag i alla fall, jag har ändå för många timmar. Fast just nu längtar jag bara tills den här dagen är över, så jag får gå och lägga mig och sova igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Yes, jag är inte ensam om att vara helt död två dagar efter utgång, fast man inte ens är bakis. Skönt att höra ;)



Jag har inte sett Up! än, men nån du borde se är faktiskt How to train your dragon. Man blir helt sjuk och vill bara ha en egen fin liten drake =)

2010-04-06 @ 01:12:38
URL: http://baadanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0