Det här kommer att bli en lååång dag...

Jag tog mig en ledig dag idag, hade ändå för många timmar på praktiken. Det är nämligen så att fördjupningsarbetet som ska skrivas under praktiken ska skickas in idag. Hade jag inte varit så sinnessjukt segstartad så hade det här så klart redan varit gjort, men nu sitter jag här i alla fall med ett helt opåbörjat arbete att skriva. Och jag är ruggigt seg idag. Så ja, det här kan gå hur som helst...

Jag hade i alla fall en trevlig kväll igår, så det kan vara värt lite seghet. Katta och jag körde en filmkväll (minus pizza den här gången...) och pratade en väldans massa skit. Väldigt roligt, fast det ledde till att det inte blev någon träning igår heller. Shit alltså, min sjävdisciplin är verkligen på bottennivå..! (Men vad fan, jag har ju kul i alla fall!:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0