Vad göra?

Wohoo! Första lediga dagen på fem dar (fast jag jobbar imorgon igen..)! Jag ska spendera den på biomedicinplugg och förhoppningsvis hänga lite med M också. Madde och jag hade myskväll igår, med hämtmat och slappe-tv. Väldigt skönt!=) Jag ska hem till Småland i helgen, ha avskedskalas för brorsan innan han sticker till Taiwan, så nu kommer jag inte att träffa min kära inneboende förrän nästa vecka. Vi har helt olika scheman denna veckan, så vi är aldrig hemma samtidigt. Trist, jag har ju liksom vant mig vid att ha henne här. Men, men, jag ska nog lyckas fördriva tiden på ett eller annat sätt...=)

Det är riktigt skitväder ute idag! Jag hade ju räknat med att kunna vara ute i solen en massa idag, det har ju varit hur varmt som helst den senaste veckan, men det kan jag ju glömma. Fast det blir säkert jättefint till helgen när jag är ledig tre dagar..! Alldeles säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0