Lite planer för veckan

Jag fick gå hem nästan två timmar tidigare från praktiken idag, för de skulle ha avdelningsmöte och tyckte inte att det var så meningsfullt för mig att vara med på. Det tackar jag för! När jag kom hem hade Madde dessutom lagat kycklingsallad, som såg helt fantastiskt god ut och räckte till mig med, så då slipper jag laga mat idag. Härligt! Eftersom hon jobbar kväll idag, så har jag lägenheten för mig själv, så nu ska här fan pluggas järnet..! 

Ringde och pratade med Katta igår kväll, och hon berättade att hon kommer ner till Lund imorgon och stannar resten av veckan. Avskedsfest på lördag alltså! Ska bli så himla roligt att träffas i några dagar igen, vi har ju inte träffats på hela sommaren! Fan, vad kul vi ska ha!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0