Brist på sömn...

Jäklar, vad trött jag är! Det har varit så många nya intryck från praktiken de senaste dagarna, så jag har inte kunnat sova på nätterna. Också är det korridorsfest ikväll, så det blir inget sova av inatt heller... Hur ska det här gå? Tur att man är ung...=)
Madde åker hem till sitt i Halmstad ikväll och kommer inte tillbaka förrän måndag, så nu får jag klara mig själv i helgen. Med tanke på att jag har en tenta nästa vecka som jag bara måste plugga till nu, så är det nog lika bra. 

Brorsan har fått ett nytt skov och lagts in på sjukhus (igen!). Stackarn! Pratade med honom igår och han trodde att han i alla fall skulle få åka hem efter helgen, så det var inte lika illa som det har varit innan. Alltid något. Fast man tänker ju på honom.

Nähä, Systemet nästa..!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0