Man är bara ung en gång!



Idag är jag riktigt toktrött. Steg upp kvart i sex i morse för att gå till praktiken, efter att ha sovit i typ två timmar. En klasskompis hade korridorsfest igår, och jag var så jäkla sugen på att göra nått skoj, så jag ignorerade faktumet att jag skulle upp i ottan idag och gick dit i alla fall. En sån där typisk grej som man vet redan innan att det är en jättedålig idé, men man gör det ändå... Och jag ångrar mig inte, vi hade skitkul! M och jag började kvällen med att dela en flaska vin och snacka skit i ett par timmar innan vi drog bort till festen. Förmysa lite=) Sen blev det korridorsfest resten av kvällen/natten, en jäkla massa folk och väldigt trevligt att få träffa någon från klassen igen! Det blir ju så sällan nu under praktiken. Nu är jag helt jävla slut, men det är förmodligen ingenting mot vad jag kommer att vara imorgon efter ännu en heldag på praktiken. Det är ju allmänt känt att man är fan så mycket tröttare två dagar efter en fest än dagen efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0