Efter fem veckor börjar man komma in i det...

Jag har haft en bra dag idag. Det har känts stabilt. Satt PVK för första gången (gick inte jättebra precis, men jag har i alla fall testat) och dragit en CVK (fast det har jag egentligen inte gjort, eftersom man inte får göra det i termin tre...) och en hel del annat. Dessutom fick jag sluta en timme tidigare, så nu ska här sistaminutenpluggas så det står härliga till! Ska jag vara ärlig så känner jag mig hyfsat skeptisk inför morgondagens tenta. Men vad fan..!

Kommentarer
Postat av: Annaluna

Lycka till på tentan idag!

Jag hade själv presentation i plugget igår, och på fredag ska pm in. Ingen rast och ingen ro! :)

2009-10-03 @ 12:20:32
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0