Ibland måste man bara inte bry sig om vad andra tycker...=)

Det regnar ute. Alltså, det regnar verkligen ute. Inte så där att "jöstanes, vad det regnar. Det får nog bli regnkläder idag. (*käckt visslande*)", utan mer "helvetes jävlar, vad det regnar! Jag kommer att drunkna! Jag är för ung för att dö!".

Anyway, vad jag ville säga var att jag faktiskt masade mig iväg till afropasset och körde stenhårt! Efteråt var jag så himla imponerad av mig själv att jag var tvungen att berätta det för M. Han sa: "väldigt duktigt, Emelie". På ett sånt där sätt som egentligen betyder "Jeez, väntar du dig beröm efter ett träningspass, din himla soffpotatis?!". Men det låtsas jag inte om..! (bah!) För jag är så bra, lalalalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0