Ibland bara flyter det på

Hämtade ut läkemedelsberäkningstentan i eftermiddag. Och jag satte den! Alla rätt, så galet skönt! Nu har jag den gjord och jag ligger helt i fas. Jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd med mina akademiska prestationer den här terminen, jag har klarat både förra kursens tentor och de båda omtentorna sedan förra terminen. Parallellt med praktiken och allt vad den innebar. Det kanske låter som att jag skryter (och det gör jag också...) men jag har jobbet på helt fantastiskt bra!=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart att du e bra vännen du är ju bäst! Grattis till de klarade tentorna jag e så glad för din skull :)

2009-11-21 @ 00:12:12
Postat av: emelie

Camilla: Tack så mycket, vännen! Jag känner mig rätt nöjd..=)

2009-11-21 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0