Det där med att få tummen ur...

Jag var verkligen helt och hållet inställd på att jag skulle ta tag i mitt liv nu när praktiken är över, och gå och träna i eftermiddag. Men det är fan inte lätt att hitta motivationen när det tokregnar och blåser ute. Jag borde absolut bege mig till Gerdahallen så jag kommer igång med mitt nya aktiva liv (hrm...) någon gång, men det regnar ju... Jag kommer bli så kall och blöt, också blåser det säkerligen motvind för det gör det alltid, också är det nästan mörkt ute, också är jag så trött efter terminens första skoldag och en massa andra hemska saker (your choice)... Fast å andra sidan är det höst, så det lär ju inte precis sluta regna och blåsa. Åh, vad jag saknar Katta, det är så mycket lättare att gå och träna när man har någon som pushar en! Hmm, undrar vad Sofia har för sig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0