Valborg i Lund

Vilken dag jag hade igår! Väldigt intensivt! Och väldigt roligt! Så mycket har jag inte skrattat sen i... tja, lördags...=) Det var en riktig heldag, från nio på morgonen till halv tre på natten, med en timmes paus för dusch och klädbyte mellan parken och grillfesten. Vi var i Stadsparken och åt, drack, snackade skit och minglade till typ halv fem på eftermiddagen, supertrevligt! Vi hade ju en sådan otrolig tur med vädret, strålande solsken! Och det var helt galet mycket folk där som vanligt, tiotusentals människor som satt hopträngda på filtar i gräset. En riktig festivalstämning! (http://sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_lund/article429442/Tusentals-i-Stadsparken.html). Vi var ett rätt stort gäng som satt tillsammans, men efter parken delade vi på oss lite. Några hoppade grillningen och kom inte tillbaka förrän vi gick ut på nationsklubbarna på kvällen, andra skulle på grillfest på andra sidan stan och en del hade inte biljetter till nationerna heller, men vi blev ändå ett gäng som gick på samma grillfest. Och sen var vi där och hade det mysigt tills tvi gick ut till nationsfesten vid typ elva. Vi var mest på Helsingkronas, men det blev en runda på Sydskånska och Krischan också. Allt som allt så hade jag en helt fantastisk dag!=P

Resten av helgen ligger öppen, jag har inte planerat in nånting ännu, men det känns rätt skönt faktiskt. Bara ta det som det kommer... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0