En ledig förmiddag...

Eftermiddagsföreläsning idag, inte det ultimata. Okej att man får sovmorgon, men det är sjukt mycket skönare att stiga upp tidigare och komma hem och ha hela eftermiddagen ledig! Men det är inte jag som bestämmer. Och man ska väl inte klaga, det är ju trots allt bara en föreläsning, jag slutar ju ändå vid halv fyra...
Efter skolan ska jag förmodligen cykla ner till centrum och träffa mamma som är här på kurs med jobbet. Fast bara en liten stund, jag har tänkt hinna med ett träningspass ikväll också. Första träningen på över två veckor, efter Valborg och förkylning. Jag är inte helt frisk än, så jag får ta det lite lugnt tyvärr. Egentligen vill jag träna så att det känns, så att man känner sig halvt död, när man väl har tagit sig till Gerdahallen, men det får dröja lite till.

Och förresten, det viktigaste, jag blev tillfrågad om att bli gudmor åt min lille brorson igår! Och det är så klart att jag vill! Jag blev så rörd av att de frågade mig, trodde nog att de skulle be mor- eller farföräldrarna till barnet. I alla fall så ska det bli jätteroligt att åka hem till helgen och hälsa på för första gången!=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååå vad kul att du ska bli gudmor!!! Jag är grymt avensjuk!! Mina bröder borde sätta fart tycker jag :D

2009-05-14 @ 15:18:57
Postat av: emelie

Camilla: Ja, det är skitskoj!=) Du får väl tjata på dem, så att de gör sin plikt som äldre syskon...

2009-05-15 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0