Allt är bara skit när man är sjuk...

Nu är jag så galet trött på att vara sjuk så det finns inte! Jag har inte gjort annat än att läsa och kolla på usla tv-serier i snart fyra dagar. Det kanske inte låter som jättelänge, men det är det. Det är hur länge som helst! Jag har missat flera föreläsningar och kursregisreringen i skolan också har jag missat ridningen (och vi som skulle hoppa!). Dessutom kunde jag ha åkt och hälsat på en kompis i Stockholm den här helgen (första helgen på hela terminen som faktiskt hade funkat för oss båda!) eller så kunde jag gått på en fest imorgon, som jag verkligen inte vill missa. Fuck. Jag orkar inte ens plugga när jag är sjuk för huvudet hänger inte med, vilket gör att jag redan efter första veckan i kursen ligger efter... Nu får det fan räcka, jag vill bli frisk! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

JA FAN TA DIG!!! Att du måste vara sjuk denna helgen!!! Vill ju umgås med dig hade varit så kul att ha dig här i sthlm. Saknar dig!

2009-05-07 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0