Vad sysselsätter man sig med i en liten by i de småländska skogarna..?

Hemma i Småland alltså. Mamma och pappa jobbar, så jag sitter ensam hemma och ugglar. Ska träffa Camilla ikväll, gå på promenad (om det inte har börjat regna då vill säga, det ser ganska mörkt ut...) och snacka skit. Härligt! Det var länge sen nu! Det har blivit en del chick lit-läsande idag, har diskat, handlat och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Tur man ska sommarjobba, annars hade jag nog blivit knäpp...=) Hmm, om jag kanske skulle ge mig ut och springa en runda. Jag har alltid avskytt att springa, men vem vet, jag kanske kan lära mig att tycka om det i sommar..? Annars har jag ju alltid cykeln.=) Något aktivt måste jag ju göra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen hej, visste inte att du också hade blogg.:P Ja, det är dem, supersköna och gå i också. Ja, just det, det sa mamma. Hon hade visst träffat din mamma. Får ta och ses nån dag nu snart.:) Ska du jobba nåt i sommar? kramar

2009-06-14 @ 18:39:29
URL: http://misslindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0