En massa bilande...=)

Idag har jag kört fram och tillbaka till stan (drygt 1,5 mil enkel väg) tre gånger. Den sista rundan kändes ganska dryg måste jag säga... Första gången var det jag och mamma som skulle in och handla en toalettstol (...), andra gången körde jag in för att träffa Linda. Jättretrevligt! Det är ju så sällan vi träffas under terminerna, men man får hoppas att det blir fler gånger i sommar! Den tredje rundan körde jag in min kusin och två av hans kompisar till en fest, det blev lite sådär sista minuten, men man får ju ställa upp..!=) Tjänster och gentjänster liksom...

Nu har jag precis kommit tillbaka från en promenad med mamma. Vi gick och tittade på islandshästarna en liten bit härifrån, de har fått tre små söta föl! Jag kunde inte låta bli att gosa lite med den ena hästen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0