Äntligen en ledig dag!

Efter att ha jobbat sex dagar förra veckan så känns det väldigt härligt att vara ledig idag! Mamma och pappa är iväg tills onsdag, så jag är ensam hemma ett par dagar nu. Ganska skönt faktiskt.=) Jag har ingenting inplanerat idag, men jag skulle nog visserligen behöva ta det lite lugnt. Fast jag får se, jag är inte så bra på att göra ingenting...

Jag är så himla sugen på att åka iväg och se något nytt nu så det finns inte! Tur att det bara är lite mer än en vecka kvar tills jag och Camilla åker till Prag. Ska bli så jäkla kul!=P Ska åka på dagsutflykt till Borås med nån dag, tönta oss i djurparken och gå och shoppa. Jag hoppas på många utflykter i sommar!=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej visst längtar man så att man håller på att dö!!! Det ska bli så kul!!! Ska vi göra nått i veckan? Du vi måste växla pengar med :) Kram

2009-07-06 @ 18:40:25
Postat av: Emelie

Camilla: Just det ja, pengarna måste vi ju fixa! Kan man nog göra på kastrup visserligen... Jaja, det ordnar sig=)

2009-07-07 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0