Ibland önskar man att man inte vaknade riktigt ännu...


Igår kollade jag och M på den nya American Pie-filmen (tydligen finns det en sådan) och jäklar vad nakna bröst där var! Men tror du där var några nakna män? Näädå, det var det värre med. Skitfilm. Faktiskt en skitfilm bortsett från det också, inte ens i närheten av de första American Pie-filmerna, som ju faktiskt är ganska underhållande.=) Men det var en väldigt trevlig kväll i alla fall, skönt att bara stanna hemma och mysa när det är skola dagen efter.
Visserligen är jag astrött idag i alla fall, jag sov sjukt dåligt inatt! Tror aldrig jag har drömt så många konstiga drömmar på en och samma natt. Jobbiga drömmar där man blir jagad och så. I den trevligaste drömmen fick jag en julklapp av en gammal klasskompis som jag inte har träffat sedan sexan (man kan ju fråga sig vad han gjorde i min dröm...) bestående av en korsordstidning, en Aftonbladet, en blyertspenna och ett formel 1-körkort. Och hur coolt är det inte att ha ett sånt körkort?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0