Lightversionen av tentafirande


Gött! Tentan gjord och nu är hela helgen fri, inget plugg whatsoever. Härligt! Igår hängde jag med Sofia och några andra från hennes korridor och kollade på Idolfinalen. Man kan fråga sig varför, för ingen var egentligen speciellt intresserad... Jag har bara sett ett avsnitt tidigare, så jag hade ingen som helst koll och gav faktiskt blanka f*n i vem som vann. Men det var väldigt trevligt i alla fall! Roligt umgänge och lite gott att äta!:) Tanken var att vi skulle dra ut på nation efteråt, men det blev inte så, får bli någon annan gång. Jag kände mig dock sådär sugen på att gå och lägga mig vid typ elva, efter Idol, (det var ju trots allt fredag) så jag cyklade bort till M istället och snackade skit med honom ett par timmar. Mysigt (och underhållande)!:) Det blev alltså en bra fredagkväll trots bristen på tentafest. Vi får ta igen det efter nästa tenta helt enkelt..!;)

Tidigare idag blev det en runda på stan. Julklappsshopping och inhandlande av lussebulle (det hör till med lussebulle och pepparkaka till förfrukost på lucia, det bara är så). Jag är nästan färdighandlad nu känner jag, inte mycket kvar. Wohoo! Det här går ju som smort..! Jäklar, vad jag är glad att jag inte tillhör en av de där julklappsdyrkande familjerna som köper presenter till kusiner och grannar och fan och hans moster..! Jag tror jag hade ramlat ihop och dött då. Fyra julklappar ska jag köpa i år, plus två små till en lek, och det tycker jag räcker alldeles lagom!

Nu njuter jag bara av att vara ledig och sitter och halvkollar på Tarzan på tv, som btw är precis lika usel som förra gången jag såg den..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0