Äntligen lite sommarlov!=P

Jäklar, vad trött jag är! Har fortfarande inte hämtat mig efter helgen. Tur att man är ledig!=) Det var fest i lördags, Ljungbydagarna, och det blev rätt intensivt. Vi hade i alla fall jätteskoj (både på festen, förfesten och förförfesten...), det blev en väldigt lyckad kväll! Fast man var ruggigt sliten igår... Jag och en kompis var i Halmstad och färgade håret och klippte oss på lördagförmiddagen också. Vi hade tur som fick en tid då, jag var i galet stort behov av en uppfräschning, såg hemsk ut!=) Skönt att fixa till det innan man skulle ut.

I fredags var jag och kollade på karnevalen med mina föräldrar och brorsan och hans familj. Den var riktigt bra i år faktiskt! Det var sjukt mycket folk på stan, det var helt hopplöst att försöka hitta någonstans att äta efteråt. Helt absurda köer överallt! Jag var så himla trött också, så jag var inte riktigt på humör för att stå och köa i evigheter. Jag och Malin var nämligen på turridning i fredags. Efter två timmar på hästryggen värkte det i muskler man inte ens visste att man hade. Det kändes att det var länge sedan man red nu. Men det var hur mysigt som helst! Det gör jag gärna om igen!=) Jag var på en kompis vernissage i fredags också, hon ställde ut tavlor som hon målat under sitt år på konstskola. Jag blev så imponerad och stolt över henne, hon är så duktig! 

Nähä, om man skulle försöka få i sig lite lunch nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0