På sjukan

Vilken arbetsdag jag har haft! Det är fullt på alla rummen på korttidsboendet, så vi har att göra! Vid halv ett fick jag följa med en tant till sjukhuset, som moraliskt stöd. Hon skulle göra några jobbiga undersökningar och var ganska nervös. Där blev vi kvar till kvart över fyra (och jag som slutade vid tre...). Fast det var väldigt intressant att se, så det var värt övertiden.=) Dock var det en hel del väntetid och det var ju mindre kul så klart... Men jag är rätt nöjd med dan i alla fall (och det gick bra för tanten också).   

Kvällen har varit händelsefattig hittills, bara varit ute och gått en runda med mamma. Och det blir nog inte mycket mer än så idag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är ju det. Hoppas jag kan bli lite bättre nu i alla fall, men man ska inte hoppas för mycket.:P

2009-08-05 @ 20:47:17
URL: http://misslindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0