Plugg i solen..?

                                                          

Fredag  igen! Fast jag har inte en så upplyftande dag framför mig. Eftersom jag har varit iväg varenda kväll den här veckan, så ligger jag lite efter i pluggandet och biomedicin-tentan närmar sig... Därför har jag bestämt mig för att stanna hemma ikväll och plugga. Hellre idag än imorgon... Måste städa med, också var jag nyss nere och fyllde ett par tvättmaskiner. Vill hemskt gärna hinna gå ut en runda, det är helt underbart väder ute, nästan sommar!=) Men det är inga problem, jag har ju hela dagen på mig! =P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm, jag vet :)



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen

2009-04-24 @ 17:25:22
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0