Jag är ett geni..!

Mycket trevlig grillkväll igår! Vi blev tio pers till slut, men vi lyckades tränga ihop oss runt bordet ute vid grillen. Och det var lika bra att det blev tajt för framåt kvällen var det ganska kyligt ute. När solen hade gått ner gick vi dock in istället, lite varmare, och spelade Geni i lag. Och jag och Johan vann! Wohoo! =) Det är så mysigt med sällskapsspel! 

Ikväll blir det nog middag hemma dock, ska iväg och träna Step up/styrka senare. Innan dess måste jag ner till stan en runda och fixa lite grejer till helgen... Och det är dags att börja tentaplugga nu också, jäklar vad fort tiden går!  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har alltid vetat att du är ett geni min vän!! =)

2009-04-21 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0