Hemma från skolan

Det var den skoldagen det. Två timmar, lite lagom lång...=) Jag har inga föreläsningar imorgon, så nu börjar helgen! Jag har en lång härlig plugghelg framför mig... Verkligen superkul. Ikväll ska jag dock gå och träna afro med Katta, ska bli skönt, det var ett tag sedan sist!
Fick min första elräkning idag (har bott i korridor innan och där ingick elen i hyran), och det var sannerligen ingen rolig upplevelse. Det var ju tokmycket pengar! Bara inflyttningsavgiften gick på 240 spänn (jag visste inte ens att det fanns en sån, varför ska jag behöva betala pengar till elbolaget för att jag flyttar?). Gud, vad fattig jag är.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: ja, och så kan du skicka några bullar till mig med ;)

2009-04-16 @ 16:22:11
URL: http://nollfyratolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0