En tuff helg..!=)

Hade en heldag i skolan idag som höll på att ta död på mig... Herrejesus, vad trött jag är! Jag har fortfarande inte återhämtat mig efter festen i lördags. Det blev en lång natt..! Men jäklar vad kul vi hade!=P En riktigt lyckad kväll/natt! Vi hade förfest hemma hos mig med en massa skitsnack och då och då lite sällskapsspel. Vi blev tio pers, hälften killar, hälften tjejer och ett par nya bekantskaper (alltid trevligt!) och det kändes rätt lagom i min lilla studentetta... Framåt midnatt drog vi bort till korridorsfesten, och det var helt galet mycket folk där! Jag hörde på flera håll att det var upp emot tusen pers och festade. Flera dansgolv, barer och ett liveband. Superskoj! Ja, det var verkligen en helt galen fest, jag känner mig nöjd med att jag klarade mig undan med bara några blåmärken..! Det är så det ska vara!=) Herregud, vad mycket skratt det blev under kvällen/natten! Jag gick inte och la mig förrän typ halv sex på söndagmorgonen, men jag var ändå inte speciellt trött. Däremot var jag helt slut igår (och idag...), så jag tog det mest lugnt; chillade ute en stund med Katta och sen hämtade vi en pizza och kollade på Pirates of the Carribean. En slapp dag. Egentligen skulle vi träffa några av kompisarna som var med i lördags och spela kubb och grilla, men det ställdes in, det var ingen som orkade göra något... "Fosterställning är den bästa ställningen" (citat S). =)

Anyway, det får bli en tidig kväll idag så att jag kan stiga upp imorgon och vara utvilad och taggad inför sista dagen med tentaplugg...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är så avis!!!!

2009-04-27 @ 19:58:41
Postat av: Elin

sv: ah jag tycker vi lyckades riktigt bra med utklädelsen :D Men tro mig, det var jobbigt att gå som en robot och att inte försöka röra någonting xD

2009-04-27 @ 21:46:56
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0